Badat för första gången iår :D

Idag var jag och Anna ner till vattnet vi badade med Uffe och Mia :D
Det gick faktiskt ganska bra men Uffe lyckades självklart riva både mig och Anna på låren, och ganska djupt på Anna.. Dumt med nyklippta klor egentligen. Annars har vi inte gjort så mycket egentligen, satte på Uffe och Elin en flytväst för att de ska vänja sig.. Uffe slår rätt mycket med framtassarna..























Haha! Kollade själv precis igenom bilderna och hittade en jag tagit utan att tänka mig riktigt för.. Anna står i bara trosor och t-shirt och jag tror inte hon skulle bli glad om jag lade upp den :P
Hon är så känslig :P
Mohahahaha! Min elaka sida tittade fram en stund och jag var sugen men jag ska vara snäll.. (:
Att jag står på samma sätt är inte lika känsligt :P Iofs hade jag ju bikini på mig men ändå (:

Jag har fått mina skattepengar också så nu gör vi snart resten av Sverige osäkert om dagarna också, så fort jag köpt en ny liten skitbil :D

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Jag (och resten av dem som läser din blogg) är MYCKET tacksamma för att du bestämde dig för att vara snäll!!! :)

2010-06-09 @ 00:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0