Bonde..

Eller iaf bondgöra.. jag har varit hemma hos Joel i två dagar nu tillsammans med hans mor Annika och tagit ner taggtrådsstängsel och lite annat småplock.. Elin har varit med mig båda dagarna och igår rispade hon sig vid ögat på taggtråden men idag klarade hon sig.. Idag hittade vi istället två små fågelbebisar och tre ägg i ett bo precis vid stängslet! De var riktigt nyfödda och jättesöta.. Nu är det snart telefonmöte :D














Inte så roligt arbete att hålla på med egentligen.. Men roligt med trevligt sällskap..











Börjar det bli tillräckligt mycket bonde över mig nu Lena? (;
































Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Elin passar ju in bra i omgivningarna ;)

2010-06-15 @ 21:06:45
Postat av: Lena Halvars

Ja, nu börjar det likna nåt Carin ;) Jag önskar att jag fick vara med också!! Jag vill så gärna ha en egen bondgård!

2010-06-16 @ 09:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0