Ganska slött..

Idag har vi mest bara tagit det lugnt, jag kom hem till Jesper och Anna ganska sent.. Lagomt till de skulle åka iväg till "smärt doktorn" och åskan dånade utanför. Jag stannade hemma hos dem med hundarna, mest för Nikkis skull som blir lite rädd av åska och blixtar. När de kom hem igen gick jag ut med röjjsågen och lekte lite en stund. Sen åkte vi hem till mig och kära mor klippte håret av dem :P
Vi hade med oss lilla Liva hem till mig och hon skuttade glatt runt i hela huset och nosade (: Mamma blev nog lite förälskad men vi kan ju inte ha hund hemma när hon är så allergisk som hon är.. Det gick med Raija men det var för att det var ett extremt stort hus och jag hade henne mest i mitt rum, hos Jesper och Anna eller ute på långa promenader.
Efter den snabbvisiten hemma åkte vi till skogen för att lägga spår men hade glömt klöven och blodet hemma.. Vi hade däremot med oss korgen med alla snitslar och sånt :P
Så vi åkte hem och hämtade grejerna och ut i skogen igen (:
Jag gick en kort promenad med Liva medan Anna lade spåret och sen åkte vi hem och grillade :D
På kvällen låg vi bara i soffan med en skadad Mia (hon har brutit av en klo) och glodde på tv..



Imorgon blir det mer bus med röjjsågen och förhoppningsvis lite träning med Elin.. Vill verkligen få henne att simma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0