Ohyes!

Nu är vi helt klara med plattorna och började istället med att förbereda inför bygget av utevoljärerna till duvorna.
Jag slog ner lite gräs och brännässlor med röjsågen.. Vi satte också ett träd framför hundgården så att de ska få lite extra skugga där (:
Vi ska snart åka och köpa lite material till voljärerna och då ska vi köpa extra så att jag kan bygga en ställning till hundarna och även den där bänken :D

Men idag var vi trötta efter allt hård arbete och tog det lite lugnt.. När Jesper kom hem från jobbet hade vi grillat och maten stod klar! Underbart!
Det är verkligen trevligt att kunna sitta på altanen och äta, det blev helt annorlunda..
Nu är jag trött och har ritktig solfrossa så jag ska sova.
Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0