FOTO ARKIV!

Hej alla mina älskade bloggläsare!
Styrelsen för Svenska Rasklubben för Gammel Dansk Hönsehund (SRG) har upprättat ett fotoarkiv.

[email protected] skall dessa bilder skickas till.

Villkoren för att vi tar emot bilder är;
Att styrelsen får använda dem i sitt arbete med klubben (till tex tidning, monter osv).
Att det finns en GDH på bilden (;

Det är självklart inte säkert att vi använder just din bild eftersom att utrymmet är begränsat men chansen är ju större om vi har tillgång till den :P

Jag kan av erfarenhet säga att det är rätt häftigt att se sin bild på framsidan till tidningen.. Det är också en motivation till att ta fram kameran och fota sina fyrbenta och få vackra kort till dig själv att rama in! (jag var riktigt dålig på sånt innan jag började skicka in till tidingen..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0