Bilder (:

Här kommer bilderna från natten/morgonen. Jag vägrade bilder på oss människor, tyckte ni skulle besparas det lidandet :p  Ändå tog Anna några där jag är med och nu när jag såg dem så är de ju så grymt klockrena :p
Alldeles för mycket arbete, för lite sömn och en överdriven dos nervositet skapade det där utseendet och den döda blicken..
Jag känner mig som en riktig zombie och jag ser tamefan ut som en sådan också, nu har jag hunnit upp i en dusch och den gjorde ingen skillnad alls egentligen. Självklart försvann väl en del lukt men den där fräscha och vakna känslan man normalt får när man är nyduschad vägrar infinna sig!
Däremot så är det precis som vanligt med mig efter valpning, jag är sååå sugen på att skriva olika artiklar till tidningen och alla de där ämnena man aldrig någonsin skulle komma på när man behöver skriva ihop något bara ploppar in i huvudet..

Har predan glömt flera och fyller väl på när det ploppar upp fler..
Den eviga praktikanten
Stålvalparna - ett okänt fenomen(?)
osv..

Först av allt kommer lite bilder från vårt tidsfördriv i trädgården i torsdags innan jag skulle till jobbet (:
Fredrik, the spidermonkey? :D







(byxorna är ca 8år gamla och är faktiskt lappade även om det inte ser ut så)




















NOTERA VALPEN SOM STÅR UPP OCH ÄTER! vad i helvete liksom? den är några timmar gammal och står så länge.. Dessutom inte bara den som gör det :s Vi tror de varit nära kryptonit, har supergener från Carex eller så har Elin blivit biten av en radioaktiv spindel :o




Blek? - Näe men varför säger du så?


En frusen Elin och en guppande filt :p




Och när valpningen var klar (tror och hoppas vi i alla fall) med en ren filt och fäll (:

Kommentarer
Postat av: Karin Forsell

Grattis till de fina valparna! Vilket jobb ni har lagt ned! Imponerande! Lycka till! Carex mattematte eller vad det nu heter. (Hennys mamma)

2011-04-30 @ 16:47:13
Postat av: lena

stort GRATTIS till er alla :) Härligt att vi får se alla dessa fina bilder på Elin och hennes söta små valpar.

2011-04-30 @ 18:37:31
Postat av: stina

Gud vilka söta små pluppisar. Jag vill också va med valpar :)

2011-05-01 @ 00:14:54
URL: http://bloggmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0