Fosterrörelser! :D

Idag har jag jobbat övertid 15-23, och när jag kom hem blev det käk och mys med hundarna i soffan (: Hundarna var riktigt trötta och Jesper och Anna hade redan lagt sig.. Jag satt där nere och myste med Wilda och Elin i soffan en stund innan jag gick upp. Medan jag satt där och klappade på dem både såg och kände jag fosterrörelser! YAY!!

Det spelar ju liksom ingen roll att man helt säkert vet att hon är dräktig, det är ändå helt underbart att känna hur de små liven rör sig där inne (:

Nu ska jag sova så att jag orkar upp någorlunda tidigt imorgon (: Natti på er!

Kommentarer
Postat av: jesper poulsen

hej

har funnit din blog i.o.m. jeg er nybliven GDH ejer - jeg er fra DK, men jagar mest i Småland, der jag skal jaga skogsfågel med min GDH om et år eller så.Din blog er fantastisk - skriv mer om GDH, dit liv og kennel Neis - inspirerende at læse - du virker også som en fantastisk person.



Kanske vi mødes en dag - er der kontakt mellem GDH foreningen i Sverige og i DK ?



Samarbeta verkar logisk i alla fal.



Hopas do forstår mit Dansk/svenska



Hilsen



Jesper Poulsen

Sjælland - DK



2011-04-19 @ 23:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0