Intet är som väntans tider.. :p

Elin har sedan sist bäddat som en galning och slemproppen har lossnat. Jag somnade på soffan efter att ha bakat banankakor. Så i tre timmar var jag helt borta, men då slapp man ju i alla fall de tre timmarnas sega väntan..
Jag undrar bara hur fan jag ska orka köra till årsmötet imorgon (om det är klart då). Blir nog knappast något sova för oss inatt och just nu sitter vi och förbereder det sista inför mötet. Vet inte hur vi ska lösa allt men vafan gör man då? Jag kommer inte sätta mig och köra om jag är för trött, jag vägrar sitta livlös i ett bilvrak imorgon eftermiddag.

Årsmötet är ju självklart viktigt och ingenting man gärna missar (jag har sett fram emot det sedan förra året). Vi har alltid roligt och trevligt på våra möten men jag misstänker att jag kommer att missa det den här gången.

Just nu sitter Anna och skriver det sista på årsmöteshandlingarna, jag nördar (vilket är ganska tydligt eftersom att jag skriver här), Jesper sover i fotöljen och alla hundarna är lugna och fina. Elin ligger och sover så än är det mycket väntan kvar. GDHs preferens verkar vara att valpa på nätterna så det blir väl så även denna gång.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0