Valplådan (:

Idag tog vi tag i valprummet ordentligt.
Igår tog Anna tag i det mesta och det som jag bara är ivägen om jag skulle försöka hjälpa till med.. Idag torkade vi av golvet riktigt ordentligt och bar ner och skrubbade av valplådan. När den väl var på plats bäddade vi iordning den och Elin fick komma in och säga vad hon tyckte.. Vart det godkänt tror ni? :P
Svansen gick som en propeller men jag tror hon verkligen förstår att det är någon dag kvar för den var inte riktigt jätteintressant än..

Men igår var hon riktigt orolig och lite knasig när jag kom hem och Anna berättade nu imorse att hon också tyckt det igår så hon hade tempat henne men ingenting är i alla fall på gång än. Kroppen har väl börjat förbereda sig och så men än hoppas jag att hon tar det lite coolt.. Natten till fredag eller lördag hoppas jag på, jag jobbar ju kväll så efter tolvslaget natten till fredag skulle vara perfekt.

Inatt hände det förresten en ganska intressant grej.. Jag hade precis lagt mig och Elin hade kommit till ro i sin säng när Nikki började skälla som en galning nere i hallen. Jag hoppade upp och kollade ut mot lägen och där stod det en stor och fin räv (: Förmodligen hade den siktat in sig på duvorna och var på väg över grinden. Då är det bra med hundar som jagar iväg sådana där små tjuvar. Det skulle ju inte ha varit roligt att vakna till ett ödelagt kaos ute i duvslaget. Jesper och Anna hade dessutom låtit duvorna vara ute inatt så de hade kanske inte ha varit sådant svårt byte..


Min prinsessa på ärten!


En dubbelvikt bäddmadrass, en fäll och en dyna att sova på!


Jag fick jättedåligt samvete när jag bara hade dynan och fällen så snodde en bäddmadrass också till henne (:


- ZzZ zZz


Och alldeles nyss i biabädden bredvid mig (:


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Sprängfärdig Elin :)

Det jag reagerade mest på är skillnaden på golven på över och nedervåningen - syns att inte hundarna springer där uppe ;) Klinker på alla golv nere skulle nog inte vara helt fel - annat än för plånboken då ;)

2011-04-27 @ 14:06:46
Postat av: lena

Söta Elin, så tjock så tjock... <3 Mysigt att ha alldeles egen upp-passning och rum nu. Lycka till!

2011-04-28 @ 19:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0