Hej på er!

Förlåt för dåligt med uppdateringar nu! Har ständigt dåligt samvete men nu har jag i alla fall en riktigt bra anledning :D
Jag började jobba i måndags, har träffat en kille och lite sådant.. Jag har självklart varit till Jesper och Anna lite ändå men det har inte blivit några bilder tagna..
Valparna växer värre än ogräs och det är hemskt att komma dit varje gång! JAG MISSAR JU SÅ MYCKET! :'(
I måndags när vi hade styrelsemöte (telefonmöte) fick Anna ha minsta tjejen i famnen eftersom att hon vägrar vara i valphagen.. Hon klättrar ut hela tiden!

Mia har tyvärr varit krasslig ett tag så nu har valparna slutat dia, men de snuttar på Nikki nu istället och alla parter verkar nöjda med arrangemanget.. Speciellt Nikki, hon är ju helt galen i valpar så det är tur att Mia låter henne vara extramamma, annars skulle nog Nikki bryta ihop :p

Jag är oerhört glad över att våran kära Maria ska ha minsta tjejen (Estrid)! Hon är självklart min favourit, jag gillar de små tjejerna.. Det är så tydligt på deras personlighet att de är riktiga fighters och det är helt i min stil (: Hon är envis och social som bara den! Hon är den som är först fram när man kommer dit och myser med dem och självklart också den som somnar sist.. Måste ju se och vara med på allt :p

Jobbar förrsten på volvo numera för dem som är intresserade, montör och anställd genom manpower (: Gör min första dag på banan på måndag, ständig kväll :D Så jag jobbar 16-24 måndag - torsdag :D Fredagar lediga!
Detta passar mig ypperligt! Hos hundarna medan det är ljust och trevligt, sen iväg till jobbet när det ändå är eftermiddag och tråkigt (: Lång helg! WOHO!

Nog om mig.. På söndag ska jag hem till Jesper och Anna igen, ska hämta min bil då så att jag kan åka till jobbet på måndag så jag tänkte fota lite och mysa med valparna (eller bli söndertuggad som faktiskt är mer troligt).. Har slutat ta mina ecco kängor när jag åker dit :P Vet hur det brukar bli (: Jag vet att jag har någon gammal bild på ett par jag hade med Elins valpar, och de såg ganska jävliga ut när de var klara med dem (: Skosnören är skoj att bita och dra i :D





JA! Jag längtar till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0