Långpromenad

Jag åkte över till Jesper och Anna för att låna Elin för några timmar sedan.. Jag hade inte gjort något annat än ett besök på arbetsförmedlingen idag så jag tyckte att jag var tvungen att göra något :P
Jag tog med mig Elin på en promenad runt kolsva, vi gick förbi skolan och ned runt "bruket" och tillbaka. Jag vet inte hur långt det är men det tar en stund och det tog ännu längre tid eftersom att det är glashalt ute..
Efter det blev det lite lunch och småplock här hemma..

Annars händer det inte så mycket, valparna äter och frodas och försöker ta sig ut ur valplådan.. Snart dags för valphage för de där små liven så att de kan röra på sig på ett annat sätt och så att de inte tar sig ut.

Nu ska jag fortsätta att lyssna på min ljudbok. Over and out.


ps. Jo! jag saknar sommaren! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0