Mys med valparna :D

Idag åkte jag hem till Jesper och Anna med en burk med semi freddo. Den uppskattades och jag kommer nog att göra 10-20 liter i sommar :D
Jag hade helt förträngt att Maria skulle komma?! Jag förstår inte alls att jag kunde glömma det? Ibland är min hjärna helt off, det är ju tydligt! :P
De kom iaf förbi med en massa gott (två sorters tårta, bullar och sockerkaka!) så det blev en massa mumsigt till frukost för mig :P
Sen hamnade vi sälvklart inne hos valparna! :D
MEN JAG GLÖMDE KAMERAN IDAG!?
Riktigt illa av mig men jag ska be Anna att skicka över någon bild till mig så att ni får se hur fullt det kan bli i en valplåda! Det var riktigt trevligt men jag var alldeles för trött för att vara speciellt social, satt en stund där inne tillsammans med Mia och jag höll på att somna :P Tur att Anna och Maria kom in så att jag inte däckade!
Casper var supersöt och duktig! Wilda gillade honom riktigt mycket men det var lite läskigt när han gick runt med dammsugarmunstycket :P
Det var roligt att se Wilda med Casper, annars är hon ganska feg med nya människor men hon verkade gilla att han inte brydde sig om henne :P Hon väldigt speciell och hon tycker bäst om att få ta det i sin egen takt.. Han lät henne komma till honom och nosa på honom utan att han skulle klappa på henne. Det märks att han är grymt van med hundar :D


Mia gillar Carl (:


FULLT i valplådan :P


Maria, Casper och deras Estrid :D


Maria, Casper och Estrid

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Tack för den URGODA semifreddon <3

Lite ironiskt att det i hörnan där all bråte samlats, står en påse som det står "Ordning och reda" på ;)

2011-01-16 @ 22:34:35
Postat av: Anna-Lena

Om det nu är hon som är Estrid ;)

2011-01-17 @ 18:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0