Sponsorer

De senaste två dagarna har jag tagit tag i mitt pr-ansvar för klubben och skickat ut en del pr-mail. Jag har redan fått några svar och det är så roligt!
Visst får man ju något tillbaka för sekreterararbetet också men man får ju hem roliga paket när man håller på med pr! Inget av det är ju till mig men jag blir som en liten unge på julafton ändå :D
Det är alltid lika roligt för man ser liksom bilder av hur prisbordet kommer att se ut varje gång och det bara växer och växer :D Hittills har jag inte fått hem något av det så klart men snart borde det börja ramla in lite skoj här hemma (:
Jag har fortfarande en massa pr-brev kvar att skicka ut men det är lite jobbigare än det tidigare eftersom att jag måste leta på nya mailadresser :p De jag har skickat ut nu hade jag en lista på från förra året (:

Man ska ju inte krångla i onödan! Men senare i veckan tänkte jag iaf ta tag i resten.. Sen har jag några företag jag tänkte att jag skulle besöka för att be om sponsring ifrån också.
Precis som förra året kommer jag att fota sakerna jag får hem och lägga upp här så att ni vet vad ni kan vinna om ni kommer på träffen (;
Mohahaha! Nu blev ni sugna på att åka till norberg va? (:

Imorgon hade jag tänkt att åka hem till Jesper och Anna, hade gärna varit dit idag men det har varit helt hysteriskt idag.. Och den där underbara a-kassan kunde de ju stoppa upp någonstans! Jag satt i telefonkö i nästan en timme idag och sen kunde de ändå inte säga om jag kommer att få ut mina pengar ändå. Och så hade man kastat bort en timme där :p

Vi hörs imorgon! :D
Kram och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0