Första urladdningen sedan valparna kom!

Idag när jag äntligen pallrat mig upp ur sängen tog jag en promenad med Elin. Vi var bara ute en halvtimme eller så men det är ungefär så långt som man vågar gå med henne också.. Hon får ju inte springa (risk för mjölkstockning) och valparna kan inte vara utan henne speciellt länge heller..

När jag och Elin kom tillbaka var det dags för nästa gäng att få komma ut, men de fick i alla fall komma ut i skogen ordentligt och springa av sig (:













Det fanns inga riktiga chanser att få bra kort, de sprang som yra hönor :p

Nu precis kom Sanna (Anna-Lenas dotter), hon har cyklat hit från köping?! Jag fattar inte att hon orkar och hon gör det dessutom snabbt :p

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Sanna måste ju ha ärvt sin mors uthållighet och kondition ;)

2011-05-18 @ 16:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0