Ojoj, läskig förändring hörrni!

Idag har jag börjat med något riktigt knasigt.. Pulverdiet! Och jag VET att jag inte behöver gå ner i vikt. Det är heller inte målet med detta, hur knasigt det än låter :p

Jag har tänkt köra en vecka för att rensa i systemet (; och sen bara till "lunch" på jobbet, smidigt och förvånansvärt gott måste jag säga..
Dessutom(!) tänker jag sluta snusa. Vet att jag har sagt det sjuttioelva gånger förut men den här gången böjer jag mig inte. Min syster har slutat röka och kan hon det som var supergalen i att röka så tänker jag palla trycket jag med.

Nu ska vi klippa klor på valparna och kanske Elin också om hon inte gör för mycket motstånd (;

Kram och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0