slutat snusa iaf..

Det där med att bara dricka shakes var ingen bra ide.. Min kropp tyckte i alla fall att det var en hemsk ide, så igår på jobbet tänkte den säga upp sig om jag inte intog något illa kvickt!
Jag gick iväg och köpte guldnougat (BLÄ!) för det var det enda som fanns kvar och en cola..
Efter det gick det bättre men innan jag fick i mig det där var yrseln lite läskig, det var tur att man stod med en dragare med dubbelhandsgrepp så att man hade stöd när det slog runt i huvudet..
När jag kom hem igår blev det en pizza och imorse en riktig frukost.. Tror man ska ha lite mer att ta av om man ska hålla på så där?
Obehagligt som fan var det i alla fall måste jag säga!
Nu ska vi väga valpar och klippa klor.. (det blev aldrig gjort sist)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0